پربحث‌ها

وبلاگستان

وبلاگ قلمدون

کجای دنیا زنان مخالف کشور؛ ‌زنان فعالند !؟

وبلاگ آهستان

کاپیتولاسیون در لباس هماهنگی!

وبلاگ : شراره ها و شکوفه ها

استعفا از خدمت صادقانه

وبلاگ : رهروان کوثر

نه دی تجلی حرب لم حاربکم

وبلاگ :حضرت فاطمه سلام الله علیها راز آفرینش

مرز توسل و شرک

نگاه شما

منبع آگاه خبر داد؛

عامل جنایت سیزده‌به‌در شهرستان جویبار دستگیر شد+هويت قاتل

55555555555با تلاش نیروهای انتظامی جویبار، عاملین جنایت سیزده بدر شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

 

 

 

 

پایگاه خبری« جویبار »- عاملین جنایت سیزده بدر شهرستان جویبار پس از یک هفته تلاش ماموران  نیروی انتظامی شهرستان دستگیر  شدند.

به گزارش پایگاه خبری جویبار، در جریان تحقیقات پلیس پس از شناسایی متهمین این پرونده اطلاعات دقیقتری از صحنه قتل به دست ماموران انتظامی رسید و در نهایت با تلاش شبانه روزی صورت گرفته، هویت متهم اصلی شناسایی و در حين فرار از مرزهاي شرقي کشور دستگير شد.

به گزارش جویبار، یک منبع آگاه در تماسی ضمن اعلام این خبر هویت قاتل را (حسین س)25 ساله  اهل روستاي چهارطاق بن از توابع شهرستان جویبار اعلام کرد. لازم به ذکر است، مقتول (بهنام.غفاری )25 ساله از اهالی روستای ازنوا از توابع بابلسر است.

گفتني است ساعت 4 بعدازظهر 13 فروردین امسال درگیری دسته جمعی در منطقه لاکدشت بخش گیل‌خواران جویبار به ماموران پلیس اطلاع داده شد.

 پس از حضور ماموران در محل مشخص شد پسر 25 ساله ای به نام بهنام با ضربه‌ی چاقو‌ مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

تصاویری از بازسازی صحنه قتل را می توانید در لینک زیر ببینید:

http://www.jouybarnews.com/special/6437-


نظرات  

+9 # valiollah 1393-01-20 13:36
قاتل هرکی هست بایدسریع به سزای اعمالش برسد(اعدام)تادر س عبرتی برای دیگران باشدتااینجوری بچه ی مردم رامفت مفت جلوی خانواده اش پرپرنکنن.
پاسخ | گزارش به مدیر
+9 # سید 1393-01-20 14:38
ضمن عرض تسلیت به خانواده بهنام ناکام، از مسئولان قضایی و امنیتی کشور خواهشمند است پرونده قتل را خارج از نوبت و در الویت برسی قرار داده و قاتل یا قاتلین را به سزای عمل خود رسانده و اشد مجازات را برایشان در نظر بگیرند تا درس عبرتی برای دیگر ارازل و اوباش شود تا دیگر جرات بازی با احساسات و داغ گذاشتن به دل خانواده ها به سرشان نزند.
اعددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددام.
اعددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددام.
پاسخ | گزارش به مدیر
-2 # جویباری 1393-01-21 03:43
معلومه که اصلا اصول حرفه ای گری را در اعلام خبر نمی دانید. اولا که قبل از اعلام رای دادگاه به هیچ وجه حق ندارید نام و نام خانوادگی متهم را اعلام کنید. خانواده خیلی راحت حق دارند از شما شکایت و ادعای حیثیت کنند. ثانیا شما به هیچ وجه حق ندارید نام روستای متهم را حتی بعد از اعلام رای دادگاه در خبر بیاورید اگر من از اهالی این روستا بودم ظرف 24 ساعت در جویبارنیوز را تخته می کردم.
پاسخ | گزارش به مدیر
0 # سید 1393-01-21 16:25
سلام ضمن عرض تسلیت به خانواده داغ دیده :
با نظر آقای جویباری کاملا موافقم به این دلیل:
1-در خبر نویسی در اشاره به نام و شهرت متهم یا مجرم قبل از حکم و بعد از حکم، از اول اسم و فامیل استفاده می شود مثل ( ح - س) و یا
( حسین -س )
2-به جای اسم کامل روستا و معرفی محل سکونت قاتل یا قاتلان می باید می نوشت ( اهل یکی از روستاهای جویبار) تا با حیثیت دیگر اهالی محترم بازی نمی شد.
3-شخصیت حقوقی و حقیقی هر فرد و یا منطقه نباید دستخوش چنین نوشته های آماتوری شود.
پاسخ | گزارش به مدیر
+3 # بچه محل بهنام 1393-01-21 17:51
باسلام خدارا شکر من بچه محل بنام هستم جوان پاکی بود حیف شد بخدا........... ......دیروز قاتل را گرفتند و امروز در سر صحنه آوردند و خانوادهای زیادی حضور داشتند مادربهنام خیلی گریه می کرد اسم محل گفتن درست نیست چرا که جوان های بسیار متدین وجود دارد قاتل در کاشمر پیدا شد باید هرچه سریعتر اعدام شود خانواده بهنام خیلی غمگین و ناراحت هستند کشور اسلامی در روز سیزده بدر بهنام در بقل خواهرش جان داد بخدا خیلی سخته ....و پرپر شد ............... ............... برای شادی روحش الفاتحمه الصلوات
پاسخ | گزارش به مدیر
+4 # بچه محل 1393-01-21 18:32
خدارا شکر قاتل پیدا شد باید تکه تکه شود............ ..........بیچار ه بهنام
پاسخ | گزارش به مدیر
+1 # مهدی سیاوشی 1393-01-22 01:36
خیلی خوشحال شدم این خبر رو شنیدم، واقعا جای تاسف داره
امیدوارم با برخوردی درست دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم. دوستان وقتی قتل در ملا عام صورت گرفت و همه دیدند و سایت های دیگر هم اسم رو زدند و حتی در صحنه سازی ماموارن با چهره باز متهم رو اوردند دیگه گیر الکی نیست؟ بیاییم بجای پرداختن به حواشی به علت چنین اتفاقی فکر کنیم.
پاسخ | گزارش به مدیر
+1 # مطلع 1393-01-22 06:00
بنده که در روز 13 بدر در انارمرز بودم و خبر درگیری را شنیدم سریعا در مرتع لاکدشت حضور یافتم بنا بر اظهارات حاضرین در محل اسامی افراد درگیر که چهار نفر بودند برای همه مشخص بود بویژه جابر ب. اهل و ساکن کلاگرمحله که سابقه درگیری متعدد دارد و وانت ابی رنگش که شیشه جلویش شکسته بود در محل درگیری جامانده بود. و در سایت های دیگر نیز جابر 25 ساله را از قول رئیس اگاهی استان بعنوان ضارب معرفی کرده بودند.
پاسخ | گزارش به مدیر
+1 # 11 1393-01-23 08:18
عامل اصلی حدود دو سال پیش سابقه شرارت داشت ولی متاسفانه مجازات کاملی نشده بود به همین دلیل روز به روز غرور و قساوت ایشان افزوده شد تا اینکه تخم مرغ دزد شتر مرغ دزد شد. براستی علت و مقصر کیست؟ دستگاههای متعدد و عریض و طویل فرهنگی ، مراکز زندانها ، نیروهای انتظامی و یا بیکاری پر دامنه کشور؟
پاسخ | گزارش به مدیر

اضافه کردن نظر

1. لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2. "جویبارنیوز" از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
3. با درج رایانامه می توانید از منتشر شدن دیدگاه خود مطلع شوید. لازم به ذکر است، رایانامه شما مخفی خواهد ماند.

ایمیل مستقیم: info@jouybarnews.com *** شماره پیامک: 30 27 26 5000


به بالا