پربحث‌ها

وبلاگستان

وبلاگ قلمدون

کجای دنیا زنان مخالف کشور؛ ‌زنان فعالند !؟

وبلاگ آهستان

کاپیتولاسیون در لباس هماهنگی!

وبلاگ : شراره ها و شکوفه ها

استعفا از خدمت صادقانه

وبلاگ : رهروان کوثر

نه دی تجلی حرب لم حاربکم

وبلاگ :حضرت فاطمه سلام الله علیها راز آفرینش

مرز توسل و شرک

نگاه شما

درخواست همشهری جویباری برای بازسازی معابر

سلام
اینجانب [ نام نزد جویبارنیوز محفوظ ماند] ساکن شهرستان جویبار هستم که در خانه دانش آموز داریم. از تمامی مسئولان گرامی به خصوص شهرداری محترم خواهشمندیم، با نزدیک شدن به فصل زمستان و بارندگی هایی که در پیش خواهیم داشت، قدری به فکر مردم جویبار باشند تا جاده ها و معابری که احتمال آبگرفتگی برایشان وجود دارد، مشکلشان حل شود. تا اتفاق چند وقت پیش برای جویبار تکرار نشود. وگرنه فرزندان ما باید زمستان را خانه نشین باشند.
از شما خواهشمندیم، این پیام را به گوش مسئولین برسانید.

 

 جویبارنیوز: به اطلاع می رساند این مشکل به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد و قول پیگیری رفع مشکل منطقه مورد درخواست کاربر محترم، که خیابان جنبی مسجد اعظم جویبار و راه های منتهی به مدرسه 17 شهریور بود، را دادند. گزارش عملکرد را از همین بخش پیگیری نمایید.

باتشکر


 

سرویس ارتباط با مسئولان: این مطلب توسط یکی از کاربران جویبارنیوز و از طریق ایمیل اختصاصی ارتباط با مسئولان  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ) برای سایت ارسال شده است. جویبارنیوز بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل می آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

نظرات  

-1 # محمدعلی رحیمی 1392-08-05 23:40
یکی ازاعضای شورای شهر جویبارم ضمن خسته نباشید خواهشمندم آدرس خیابان مذکوررابرایم ایمیل کنید

بنابه درخواست این عضو محترم شورای شهر، آدرس خیابان مذکور طی تماس تلفنی به ایشان اعلام شد، و قول همکاری و رفع مشکل این همشهری گرامی داده شد.
گزارش تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.
پاسخ | گزارش به مدیر
+1 # زهرااسلامی 1392-08-06 15:46
چه عجیب!توجویبار مسول پاسخگو هم پیدامیشه امیدوارشدیم!ماک ه فکرکردیم مسولین کارای مهتری دارن وقت ندارن به مشکلات رسیدگی کنن!!خلاصه رحیمی مچکریم!
پاسخ | گزارش به مدیر
+1 # کاظمی 1392-08-07 21:46
واقعامتاسفم چقدسطح توقعمون پایینه مثلا یک مسول اومد پاسخ دادباید ذوق کنیم واقعا؟!!!!!!!مث ل اینکه وظیفشونه ها یادمون نره!اِن الله لا یغیر ما بقومٍ حتی یغیروا ما به انفسهم. ... ، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)واقعا تادیدگاه جویباری ها تغییرنکنه جویبارهم به جایی نمیرسه!!
پاسخ | گزارش به مدیر
0 # محمد 1392-08-07 23:27
پاسخگوبودن مسئولی چه ربطی به مسائل ذکرشده دارد جواب بدندیه چیزی میگن جواب ندهندیه چیزی دیگه میگن ماهم موندیم چه جوابی بدهندتاشماناراح ت نشید
پاسخ | گزارش به مدیر
0 # سمانه 1392-08-08 16:18
منم قبول دارم که وظیفشونه باید جواب بدن ولی اینم درنظربگیرین یکی مثل اقای رحیمی خودشوموظف دونست که مشکل رورسیدگی کنه درصورتی که این همه مسول هست اعضاشوراهم 7نفرهست بقیه کجان؟پس باید قدردان همین مسولی باشیم که درحدتوان خودش داره برای مشکل یک شروندوقت میذاره .حداقل توجویبارمسولی که به فکرمردم باشه ویک نظرسایتو جواب بده کم پیدامیشه منم مثل زهرااسلامی میگم رحیمی مچکریم
پاسخ | گزارش به مدیر
0 # علی 1392-08-28 23:10
مگر شهرداری جویبار مسؤول روابط عمومی ندارد که پیگیر در خواست ها ی مردمی باشد ؟

آقای .....چرا انفرادی پی گیری می کند ؟

خدای نکرده به دنبال مطرح کردن خود نباشد ؟!!
پاسخ | گزارش به مدیر
0 # محمد 1392-09-05 18:07
بنده به عنوان نماینده شورا درزمینه کارهای عمرانی میبایست پیگیری نمایم اگرمسئولی بیایدپیگیری کند می فرمائیدخودش رامطرح می کند اگرجواب ندهد می فرمائیدمسئولی پاسخگو نیست شما لطف کنید بفرمائید ماچکارکنیم بنده بعنوان نماینده مردم بدور ازهرگونه مسائل حاشیه ای وظیفه دارم پاسخگوی مردم باشم
پاسخ | گزارش به مدیر
0 # طبری 1392-08-06 01:42
ما هم چنین مشکلی داریم، بیشتر مناطق جویبار همین مسئله رو دارند، اگر مسئولین بشنوند و حل کنند متشکر می شویم
پاسخ | گزارش به مدیر

اضافه کردن نظر

1. لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2. "جویبارنیوز" از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
3. با درج رایانامه می توانید از منتشر شدن دیدگاه خود مطلع شوید. لازم به ذکر است، رایانامه شما مخفی خواهد ماند.

ایمیل مستقیم: info@jouybarnews.com *** شماره پیامک: 30 27 26 5000


به بالا